Meer lezen

Je gaat het pas zien als je het door hebt!

De klant komt je winkel binnen. Hij blijft staan bij een mooi paar schoenen. Twijfelend kijkt hij om zich heen om de schoenen te passen. Jouw personeel staat op nog geen 5 meter afstand naar buiten te kijken. Je nekharen gaan overeind en vreet jezelf op over deze situatie. Dan maar zelf op die klant afstappen... Te laat..

Het programma

Ik heb een programma ontwikkeld dat jouw verkopers blij maakt en enthousiasmeert om vanuit eigenheid en intrinsieke motivatie met elkaar aan de slag te gaan, met maar één doel: blije klanten die met een aankoop en een smile op hun gezicht meer dan tevreden naar huis terugkeren. Hoe lekker zou het zijn als je weet dat élke verkoper, élke dag, de klanten ziet staan en er hartelijk mee in gesprek gaat? 

Met plezier (van elkaar) leren. Niet omdat het móet,
maar omdat verkopers dit zelf wíllen.
Dát is de basis van het programma en het omzetsucces!

4 disciplines

Het programma bestaat uit 4 delen met elk zijn eigen programma onderdelen. Het samenspel van de programma onderdelen bepaalt de hoogte van het omzetsucces. Uiteraard integreren we bestaande trainingsprogramma(’s) en smeden we dit tot een krachtig geheel passend bij jouw bedrijfscultuur.

Meten

Met plezier de vinger aan de pols! Data geeft input voor het plan van aanpak en dient als nulmeting om de progressie te meten.

Inspireren

Klantgerichtheid, bekeken door de verborgen camera bril van de klant. Inspiratie seminars voor iedereen die zich wil verbeteren in het contact met klanten!

Trainen

We trainen geen kunstjes maar inspireren inspiratie. Duurzame omzetstijging door blije klanten en blije medewerkers!

Uitblinken

Dat kleine beetje meer maakt het verschil tussen uitblinken of bij de middenmoot blijven. Vertrouwen zit in jezelf, door trouw te zijn áán jezelf.