Je gaat het pas zien als je het door hebt!

Blije medewerkers en blije klanten veroorzaken een financieel effect van factor 3.4 (bron: Q&A) Dat betekent drie komma vier keer méér dan wanneer medewerkers en klanten onvoldoende blij zijn. De vraag is, hoe blij zijn jouw medewerkers en klanten en hoeveel groei is daarin mogelijk? 

60 - 80% subsidie! 

Ik bied je een subsidiabel online leerplatform aan dat offline en online combineert tot een effectief instrument dat medewerkers blij en gelukkig maakt. Een vertrouwelijke leeromgeving waar medewerkers zichzelf ontdekken, zichzelf inspireren en ontplooien door van en mét elkaar te leren, ieder op zijn of haar eigen manier en tempo. Een mix van constante verbetering en groei verbonden aan de visie, missie en langetermijndoelen van je bedrijf.

Met plezier van elkaar leren. Niet omdat het móet,
maar omdat medewerkers dit zelf wíllen.
Dát is de basis van het online leerplatform en het omzetsucces!

Van analyses naar intrinsieke leerwensen

We koppelen talentanalyse aan organisatieanalyse waaruit intrinsieke leerwensen ontstaan en op maat gemaakte online en offline interventies, passend bij jouw bedrijfscultuur en opgedane kennis.

Meten

Met plezier de vinger aan de pols! Data geeft input voor het plan van aanpak en dient als nulmeting om de progressie te meten.

Inspireren

Klantgerichtheid, bekeken door de verborgen camera bril van de klant. Inspiratie seminars voor iedereen die zich wil verbeteren in het contact met klanten!

Trainen

We trainen geen kunstjes maar inspireren inspiratie. Duurzame omzetstijging door blije klanten en blije medewerkers!

Uitblinken

Dat kleine beetje meer maakt het verschil tussen uitblinken of bij de middenmoot blijven. Vertrouwen zit in jezelf, door trouw te zijn áán jezelf.