Ontmoet en zie je klant, door dieper te kijken. Verbind en lach met je hart, ook bij een fijne ontmoeting. Ben nieuwsgierig naar de ander, zonder vooringenomenheid. Dat raakt je klant, en dat raakt jou. De wet van de wederkerigheid. Wat je geeft krijg je terug, én een volle kassala.
De klant voelt jouw verbinding, dat geeft een warm en welkom gevoel. Ogen zijn de poort naar de ziel. Hoe dieper jij in jezelf naar binnen kunt kijken, des te dieper je in de ogen van je klant kunt zien. Klanten voelen dat, daar worden ze blij van. Je hoeft niet over woorden na te denken, die komen vanzelf.
Veel verkopers zijn niet in staat te verbinden, te zien, te luisteren. Ze willen wel, maar kunnen niet. Dat geldt uiteraard niet alleen voor verkopers. Mensen lopen zichzelf in de weg. Hoe fijn zou het zijn als verkopers volledig vrij met hun klanten kunnen stromen, ze te begeleiden in het proces naar passende keuzes?
Dichter bij je klant door dichter bij je zelf. Daar gaan mijn lezingen over. Zullen wij elkaar in de ogen kijken en praten over klantverbinding en volle kassalades?